ကစၥာန ေဂါတၱ သုတ္
သာ၀တၳိမွာ ေနတယ္ ။
အဲဒီမွာ အရွင္ကစၥာနေဂါတၱ က
ဘုရားဆီ ခ်ဥ္းကပ္တယ္ ။
ခ်ဥ္းကပ္ၿပီး ဘုရားရွိခိုးကာ
ေထာင့္တစ္ေထာင့္မွာ ထိုင္တယ္ ။
ေထာင့္တစ္ေထာင့္မွာ ထိုင္ၿပီးေတာ့
အရွင္ကစၥာေဂါတၱ ဟာ
ဘုရားကိုဒီလိုေျပာတယ္ ။
“ အျမင္မွန္
အျမင္မွန္ နဲ႔ ေျပာၾကတယ္ ဘုရာ့ ။
ဘယ္လိုလုပ္ၿပီး
အျမင္မွန္ ျဖစ္ပါသလဲ ။ ” တဲ့
“ ေလာကဟာ ကစၥာန
ရွိျခင္းအယူနဲ႔ မရွိျခင္းအယူ ႏွစ္ခုကို
ေယဘုယ်အားျဖင့္မွီတယ္ ။
ေလာက အစ ကို ျဖစ္ေနတဲ့ အတိုင္း
ပညာမွန္နဲ႔ ျမင္တဲ့သူအဖို႔ေတာ့
ေလာကမွာ မရွိျခင္းအယူ မျဖစ္ဘူး ။
ေလာက အဆံုး ကို ကစၥာန ၊ ျဖစ္ေနတဲ့အတိုင္း
ပညာမွန္နဲ႔ ျမင္တဲ့သူအဖို႔ေတာ့
ေလာက မွာ ရွိျခင္းအယူ မျဖစ္ဘူး ။ ”
“ ဒီေလာက ဟာ ကစၥာန ၊ ေယဘုယ်ကေတာ့
ကပ္ေရာက္မႈ၊ စြဲလမ္းမႈ ၊ နစ္ျမဳပ္ စူး၀င္မႈ နဲ႔
ေႏွာင္ဖြဲ႔ထားတယ္ ။
သူ ( အျမင္မွန္ရွိသူ ) ကေတာ့
ဒီစိတ္ရဲ႕ တည္ရာ၊ နစ္ျမဳပ္စူး၀င္ရာ၊ကိန္းေအာင္းရာ ျဖစ္တဲ့
အဲဒီ ကပ္ေရာက္မႈ၊ စြဲလမ္းမႈ ၊ “ ငါ အတၱ ” လို႔ မကပ္ေရာက္ဘူး ။
မစြဲလမ္းဘူး ၊ မေဆာက္တည္ဘူး၊။
“ ျဖစ္ေပၚတာ ဆင္းရဲ ျဖစ္ေပၚတာပဲ ။ ”
“ ခ်ဳပ္တာ ဆင္းရဲ ခ်ဳပ္တာပဲ ” ဆိုတာ
မယံုမွားဘူး။ ဒြိဟ မျဖစ္ဘူး ။
ဒီမွာ
သူသိတာ သူမ်ားေၾကာင့္ မဟုတ္ဘူး ။
ဒီလိုနဲ႕ ကစၥာန အျမင္မွန္ေပၚတယ္ ။ ”
“ အားလံုးရွိတယ္ ၊ လို႔ ဆိုတာ ကစၥာန ၊
ဒါလည္း အစြန္းတစ္ခုပဲ ။
အားလံုးမရွိဘူး လို႔ ဆိုတာ
ဒါလည္း ကစၥာန ဒုတိယ အစြန္းပဲ ။
ဒီအစြန္း ႏွစ္ခု စလံုးကို
မခ်ဥ္းကပ္ဘဲ အလယ္နည္း နဲ႔
တထာဂတ က တရားကိုေဟာတယ္ ။
မသိမႈ အေၾကာင္းေၾကာင့္
အျပဳအမႈေတြ ျဖစ္ေပၚတယ္ ။
အျပဳအမူေတြ ေၾကာင့္ အသိျဖစ္ေပၚတယ္ ။
ဒီလိုနဲ႔
ဒီဆင္းရဲ အစုႀကီး ရဲ႕ အစ ျဖစ္ေပၚတယ္။
မသိမႈ အၾကြင္းမဲ႔ တပ္မက္ကင္း ခ်ဳပ္တာ
အျပဳအမူ ခ်ဳပ္တာပဲ ။
အျပဳအမူ ခ်ဳပ္တာ အသိစိတ္ ခ်ဳပ္တာပဲ
အသိစိတ္ ခ်ဳပ္တာကေန . . . .
ဒီလိုနဲ႔ ဆင္းရဲအစုႀကီး တစ္ခုလံုး ရဲ႕
အဆံုးျဖစ္ေပၚတယ္ ။ ” တဲ့
သံယုတၱနိကာယ ၊ နိဒါန ၀ဂၢ၊ ၂ ၊ ၅ကစၥာနေဂါတၱ သုတၱ ။
မွတ္ခ်က္ ။ ။ ဒီမွာ ရွိျခင္းအယူ ၊ မရွိျခင္းအယူ ဆိုတာ သႆတ နဲ႔ ဥေစ ၦဒအယူ တို႔ပါ ။
ေမာင္သာႏိုး ဘာသာျပန္ပါတယ္ ။
No comments:
Post a Comment