Tuesday, March 28, 2017

​ေန႔ညမျပတ္​ဆင္​ျခင္​အပ္​ရာ တရားငါးျဖာ

​ေန႔ညမျပတ္​ ဆင္​ျခင္​အပ္​ရာ တရားငါးျဖာ 

________________________________
ရဟန္းတုိ႔၊
ငါးပါးကုန္ေသာ၊
ဤအေၾကာင္းတရားတုိ႔ကို၊
မိန္းမသည္လည္းေကာင္း၊
ေယာက်ာ္းသည္လည္းေကာင္း၊
အိမ္ရာတည္​ေ​ထာင္သည့္​​​လူသည္လည္းေကာင္း၊
ရဟန္းသည္လည္းေကာင္း၊
ေန႔ညဥ့္မျပတ္- ဆင္ျခင္အပ္ကုန္၏။ ငါးပါးေသာအေၾကာင္းတရားတုိ႔သည္၊
အဘယ္သည္တို႔နည္း ဟူမုူကား….

၁။  ငါသည္၊
အုိျခင္းသေဘာရွိသည္၊ ျဖစ္၏၊
အုိျခင္းသေဘာကို၊
မလြန္ဆန္​နုိင္ေခ်၊
ဤသို႔၊ ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ဆင္ျခင္အပ္၏။

၂။ ငါသည္၊
နာျခင္းသေဘာရွိသည္၊
ျဖစ္၏၊
နာျခင္းသေဘာတရားကို၊
မလြန္ဆန္​နုိင္ေခ်၊
ဤသို႔၊ ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊  ဆင္ျခင္အပ္၏။

၃။  ငါသည္၊
ေသျခင္းသေဘာရွိသည္၊
ျဖစ္၏၊
ေသျခင္းသေဘာကို၊ မလြန္ဆန္​နုိင္ေခ်၊
ဤသို႔၊ ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ဆင္ျခင္အပ္၏။

၄။ ငါ့အား၊
ခပ္သိမ္းကုန္ေသာ၊
ခ်စ္နွစ္လုိအပ္ကုန္ေသာ၊
နွလံုးကို ပြားေစတတ္ေသာ
အေဆြအမ်ိဳး၊ ခ်စ္ကၽြမ္းဝင္သူတုိ႔နွင့္၊
အရပ္တစ္ပါးသို႔ ေျပာင္းသြားသျဖင့္
ရွင္ကြဲ ကြဲရျခင္းသည္ လည္းေကာင္း။
ဘဝတစ္ပါးသို႔ ေျပာင္းသြားသျဖင့္
ေသကြဲ ကြဲရျခင္းသည္ လည္းေကာင္း၊
ျဖစ္၏၊
ဤသို႔၊ ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ဆင္ျခင္အပ္၏။

၅။  ငါသည္၊
ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာရွိသည္၊
ကံသာလွ်င္ အေမြခံရွိသည္၊
ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရင္းရွိသည္၊
ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ိဳးရွိသည္၊
ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္ လဲေလ်ာင္းရာရွိသည္၊
ျဖစ္၏၊
ေကာင္းသည္လည္း ျဖစ္ေသာ၊
မေကာင္းသည္လည္းျဖစ္ေသာ၊
အၾကင္ကံကုိ၊
ျပဳအံ့၊
ထုိေကာင္းမႈ မေကာင္းမႈကံ၏၊
ေကာင္းေမြ ဆိုးေမြကံသည္၊
ျဖစ္ရအံ့၊
ဤသို႔၊ ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ဆင္ျခင္အပ္၏။

ရဟန္းတုိ႔၊
ဤအေၾကာင္းတရားငါးပါးတုိ႔ကို၊
မိန္းမသည္လည္းေကာင္း၊
ေယာက်ာ္းသည္လည္းေကာင္း၊
အိမ္ရာတည္​​ေထာင္တဲ့​​လူသည္လည္းေကာင္း၊
ရဟန္းသည္လည္းေကာင္း၊
ေန႔ညဥ့္မျပတ္- ဆင္ျခင္အပ္ကုန္၏။

#အဘိဏွသုတ္

ပါဠိ​ေတာ္​
___________________________

ပဥၥိမာနိ ဘိကၡေဝ ဌာနာနိ အဘိဏံွ ပစၥေဝကၡိ တဗၺာနိ ဣတၳိယာ ဝါ ပုရိေသန ဝါ ဂဟေ႒န ဝါ ပဗၺဇိေတန ဝါ၊ ကတမာနိ ပဥၥ…

၁။ ဇရာဓေမၼာမွိ ဇရံ အနတီေတာတိ အဘိဏံွ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ။
၂။ ဗ်ာဓိဓေမၼာမွိ၊ ဗ်ာဓႎ အနတီေတာတိ အဘိဏံွ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ။
၃။ မရဏဓေမၼာမွိ၊ မရဏံ အနတီေတာတိ အဘိဏံွ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ။
၄။ သေဗၺဟိ ေမ ပိေယဟ္ိ ေနာေပဟိ နာနာဘာေဝါ ဝိနာဘာေဝါမွီတိ အဘိဏံွ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ။
၅။ ကမၼသေကာမွိ ကမၼဒါယာေဒါ ကမၼေယာနိ ကမၼဗႏၶဳ ကမၼပၸဋိသရေဏာ၊ ယံ ကမၼံ ကရိႆမိ ကလ်ာဏံ ဝါ၊ ပါပကံ ဝါ၊ တႆ ကမၼႆ ဒါယာေဒါ ဘဝိႆမိတိ အဘိဏံွ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ။
ဣမာနိေခါ ဘ္ိကၡေဝ ပဥၥဌာနာနိ အဘိဏံွ ပစၥေဝကၡိတဗၺာနိ၊ ဣတၳိယာ ဝါ ပုရိေသန ဝါ ဂေဟေ႒န ဝါ ပဗၺဇိေတန ဝါ။
အဘိဏွသုတၱံ နိ႒ိတံ..

အဘိဏွသုတ္ အနက္

ဘိကၡေဝ- ရဟန္းတုိ႔၊ ပဥၥ- ငါးပါးကုန္ေသာ၊ ဣမာနိ ဌာနာနိ- ဤအေၾကာင္းတရားတုိ႔ကို၊ ဣတၳိယာဝါ- မိန္းမသည္လည္းေကာင္း၊ ပုရိေသနဝါ- ေယာက်ာ္းသည္လည္းေကာင္း၊ ဂေဟေ႒နဝါ- လူသည္လည္းေကာင္း၊ ပဗၺဇိေတနဝါ- ရဟန္းသည္လည္းေကာင္း၊ အဘိဏွံ- ေန႔ညဥ့္မျပတ္- ပစၥေဝကၡိတဗၺာနိ၊ ဆင္ျခင္အပ္ကုန္၏။ ပဥၥ- ငါးပါးေသာအေၾကာင္းတရားတုိ႔သည္၊ ကတမာနိ- အဘယ္သည္တို႔နည္း ဟူမုူကား….
၁။  အဟံ- ငါသည္၊ ဇရာဓေမၼာ- အုိျခင္းသေဘာရွိသည္၊ အမွိ- ျဖစ္၏၊ ဇရံ- အုိျခင္းသေဘာကို၊ အနာတီေတာ- မလြန္နုိင္ေခ်၊ ဣတိ- ဤသို႔၊ အဘိဏံွ- ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ- ဆင္ျခင္အပ္၏။

၂။  အဟံ- ငါသည္၊ ဗ်ာဓိဓေမၼာ- နာျခင္းသေဘာရွိသည္၊ အမွိ- ျဖစ္၏၊ ဗ်ာဓႎ- နာျခင္းသေဘာတရားကို၊ အနာတီေတာ- မလြန္နုိင္ေခ်၊ ဣတိ- ဤသို႔၊ အဘိဏံွ- ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ- ဆင္ျခင္အပ္၏။

၃။  အဟံ- ငါသည္၊ မရဏဓေမၼာ- ေသျခင္းသေဘာရွိသည္၊ အမွိ- ျဖစ္၏၊ မရဏံ- ေသျခင္းသေဘာကို၊ အနာတီေတာ- မလြန္နုိင္ေခ်၊ ဣတိ- ဤသို႔၊ အဘိဏံွ- ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ- ဆင္ျခင္အပ္၏။

၄။  ေမ- ငါ့အား၊ သေဗၺဟိ- ခပ္သိမ္းကုန္ေသာ၊ ပိေယဟိ- ခ်စ္နွစ္လုိအပ္ကုန္ေသာ၊ မနာေပဟိ- နွလံုးကို ပြားေစတတ္ေသာ အေဆြအမ်ိဳး၊ ခ်စ္ကၽြမ္းဝင္သူတုိ႔နွင့္၊ နာနာဘာေဝါ- အရပ္တစ္ပါးသို႔ ေျပာင္းသြားသျဖင့္ ရွင္ကြဲ ကြဲရျခင္းသည္ လည္းေကာင္း။ ဝိနာဘာေဝါ- ဘဝတစ္ပါးသို႔ ေျပာင္းသြားသျဖင့္ ေသကြဲ ကြဲရျခင္းသည္ လည္းေကာင္း၊ အမွိ- ျဖစ္၏၊ ဣတိ- ဤသို႔၊ အဘိဏံွ- ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ- ဆင္ျခင္အပ္၏။
၅။  အဟံ- ငါသည္၊ ကမၼႆေကာ- ကံသာလွ်င္ မိမိဥစၥာရွိသည္၊ ကမၼဒါယေဒါ- ကံသာလွ်င္ အေမြခံရွိသည္၊ ကံမၼေယာနိ- ကံသာလွ်င္ အေၾကာင္းရင္းရွိသည္၊ ကမၼဗႏၶဳ- ကံသာလွ်င္ အေဆြအမ်ိဳးရွိသည္၊ ကမၼပၸဋိသရေဏာ- ကံသာလွ်င္ ကုိးကြယ္ လဲေလ်ာင္းရာရွိသည္၊ အမွိ- ျဖစ္၏၊ ကလ်ာဏံ ဝါ- ေကာင္းသည္လည္း ျဖစ္ေသာ၊ ပါပကံဝါ- မေကာင္းသည္လည္းျဖစ္ေသာ၊ ယံကမၼံ- အၾကင္ကံကုိ၊ ကရိႆာမိ- ျပဳအံ့၊ တႆကမၼႆ- ထုိေကာင္းမႈ မေကာင္းမႈကံ၏၊ ဒါယေဒါ- ေကာင္းေမြ ဆိုးေမြကံသည္၊ ဘဝိႆာမိ ျဖစ္ရအံ့၊ ဣတိ- ဤသို႔၊ အဘိဏံွ- ေန႔ညဥ့္မျပတ္၊ ပစၥေဝကၡိတဗၺံ- ဆင္ျခင္အပ္၏။

ဘိကၡေဝ- ရဟန္းတုိ႔၊ ဣမာနိ ပဥၥဌာနာနိ- ဤအေၾကာင္းတရားငါးပါးတုိ႔ကို၊ ဣတၳိယာဝါ- မိန္းမသည္လည္းေကာင္း၊ ပုရိေသနဝါ- ေယာက်ာ္းသည္လည္းေကာင္း၊ ဂေဟေ႒နဝါ- လူသည္လည္းေကာင္း၊ ပဗၺဇိေတနဝါ- ရဟန္းသည္လည္းေကာင္း၊ အဘိဏွံ- ေန႔ညဥ့္မျပတ္- ပစၥေဝကၡိတဗၺာနိ၊ ဆင္ျခင္အပ္ကုန္၏။

( အဘိဏွသုတ္ ၿပီး၏)

No comments:

Post a Comment